mattekoll

kände för att hålla alla uppdaterade om mitt mattetillstånd, just nu har jag i alla fall kollat igenom hela boken (igår+idag) och ska nu ta en rast, eller förväntar mig att vi ska äta snart! Sedan ska jag kolla igenom några papper och göra en snabb genomgång av alla kapitel, någon enstaka uppgift, sedan tror jag faktiskt att jag är klar, coolt va.

Idag köpte jennifer ett nytt kamera fodral till mig! Eller, ja jag ska ju betala det, men hon köpte det i alla fall, det var ju bra! Det blev ett exakt likadant som det gamla (gammla? nä) och det känns ju fint:)


Kommentarer
Postat av: Julia

tog du en bild på jennis där? haha det märkte jag inte ens

2008-05-07 @ 18:47:31
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: linda

martina jag mår dååååååååligt av nervositet

2008-05-07 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0