no more forever

Now or never.

Tror helt seriöst att jag aldrig någonsin har haft den här känslan förut, det är som en blandning av total hopplöshet blandat med total obryddhet. Jag känner att jag aldrig någon gång tidigare har varit så less på skolan och haft så jobbiga uppgifter som jag är nu, samtidigt som jag aldrig har brytt mig såhär lite. kanske någon slags pluggsjuka. I helgen ska iaf försöka att inte tänka så mycket på skolan, förutom söndag då som är dagen då man måste.

 

haha charmigt med typ magtröja? Det här var i alla fall i bjurön 2005, och jag hoppas till gud (snälla, gud?) att vi ska fara dit i sommar, blev nämligen inte av förra sommaren, för det är verkligen finaste och skönaste stället jag har varit på.



sa ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0