not funnyy

How's it gonna be when you don't know me anymore?
just ja, det gör du ju inte.

Ojse, idag, ja jag har faktiskt redan varit vaken i två timmar! Iaf så har jag varit ute och gått lite, duschat och nu sitter jag och ska plugga i två timmar, för om två timmar ska jag vara på stan och norrlandsoperan och göra gud vet vad, typ stå och se fin ut? lär ju ej bli några problem. I alla fall så ser mitt rum ut som ett bombnedslag och jag tror att jag kommer måste städa innan ikväll i alla fall, för om jag ska komma hem i natt och snubbla över dammsugaren som står vid min säng kommer jag inte att bli glad. Nej nu ska jag göra lite nytta, börjar känna mig smått stressad nu, plus att jag har ont, hatar att ha ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0