plaaahha

åhå, vad skönt! Ikväll har jag inte pluggat något, frågan är ju om det finns något skönare? Plus att jag sitter och tittar på Greek, fin serie. puss.

Idag var det föreläsning på skolan, en man som överlevde förintelsen, han var liten och söt och han fick mig att gråta, inga floder, men det blev känsligt. Så hemskt att lyssna på, att förstå hur det faktiskt har varit, kändes som att han berättade en film. men så var det inte. Det fastnade, allt han sa. Först trodde jag att det bara var jag som kände så, men nu i efterhand har jag försått att det var fler, tur. För jag tycker att sånna här saker är viktiga.

Nej nu ska jag fortsätta se, sen ska jag sova och imorgon är det skola igen. Orientering? nja.. får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0