ps, I love you

helvete satans jävlar vad jag hatar när inlägg förvinner, då kan man ju lika gärna gå och dö.

IALLFALL, så har jag och pappa fixat igång den nu, min älskling. Och jag kan ju inte säga att det tar emot att stå där och veta att den ska säljas, när det ända man vill är att sätta sig och köra förevigt. Det är det absolut bästa jag vet och det är det enklaste sättet i hela världen att ta sig fram på. jag har inga bra ord som kan beskriva vad jag känner för denna plastmaskin, det är bara bland det finaste jag har.


ja, det finaste, och 2005 var första året tillsammans, jag hade vita sockar uppdragna till knäna ungefär och mina absolut mest älskade lånade adidasskor!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kan hjälpa till om du ger mig exakta (som inte kan tolkas olika) instruktioner :O. Hörru varför sälja om du älskar den? =) Ha kvar och kör, det gör väl inget att du är 18? Det är fjantigt att tycka att det är fjantigt att köra moppe när man är 18 :S.



By the way; Den här designen är enligt mig den finaste hittills :) keep up the good work!

2008-05-20 @ 18:04:11
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0