record

I dag var det torrrrrt.

I alla fall så har jag för ett tag sen varit ute på den skönaste promenade på länge, det var bäst väder och det kändes helt otroligt bra! Hoppas verkligen att det fortsätter såhär och uppåt nu, det skulle vara underbart. Och en sak till, nu har jag lämnat in provet!!! Känns alltid så svårt just när man ska trycka på spara, tänk om man har glömt något? Är det här verkligen bra? Ja det är massa sånna tankar, men förhoppningsvis kan man vara nöjd i alla fall. Och så kan jag kiss samhällskunskap good bye. Också skönt. Nu är det bara två riktiga saker kvar, men som sagt, vad ska man prioritera?

Jag har hursomhelst fotat min fotouppgift och det är väl något i den här stilen, inte den här bilden och inte det motivet, men ändå. tanken ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0