sehee

don't stop me.

Kan man bli mer irriterad? Jag börjar på samma sätt, men jag menar en helt annan sak, för seriöst? Tänk om man inte orkar, eller om man faktiskt är nöjd, spelar det ingen roll då eller? Ingen som kommer svara på det kanske, men så känner jag i alla fall.

Nu har jag i alla fall suttit i nästan tre timmar och bara vänt ut och in på allt, sen om det blir nå bättre vet jag inte, jag känner på mig att det kommer sluta med det sämre i alla fall, men sanningen är att från och med nu tänker jag välja mig i första hand, jag menar, så stor skillnad kommer det ju verkligen inte göra! hahah, åh.

 
Här är paulina och hennes nya frisyr, gaddi!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så söt :)

2008-05-28 @ 09:50:45
URL: http://paulinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0