skramlar

haha galenheten. Det enda som betyder något just nu är att allt utom skolan känns bra, det känns så bra att må bra för en gångs skull! Nu kommer det säkert (tyvärr) knappt hålla i sig tills imorgon eftersom att det brukar vara så, men jag ska försöka att inte tänka så! Sen så kommer den här helgen bli fin, eller inte söndag, det kommer bli en jävligt ful dag, för alla kan ju gissa vad jag gör på söndagar.



Hoho, ja det var några andra egentligen, men jag är inte så bra på att få det att likna nån, så jag gör om istället, mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fin header, men blää, solen suger, söndagar suger. Det mesta (läs allt) suger.

2008-05-28 @ 22:31:57
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0