SOMMAR SOMMAR

burnin through the sky.

Nej nu får det vara nog, jag har gjort klart provet i alla fall! Eller sanningen är att jag ska titta igenom det lite imorgon också innan jag lämnar in det, just bara för att se hur pass dåligt det är, eller tvärtom, det återstår att se!

Jag ser i alla fram emot helgen, jag har inga som helst planer men jag känner ändå att det kan bli ganska fint, mycket är fint, just därför hatar när jag är på ett sånt humör som gör allting så fult, typ mig. Jag hatar att känna mig ful, och ändå gör jag det ganska ofta, samtidigt som jag är nöjd med mig själv, felet? man har väl helt enkelt sånna dagar, ibland lite oftare och ibland lite mer sällan. Jag hoppas sommaren är en sällan period, det är så fint att känna sig fin på sommaren!! Och sommaren är snart, känns fortfarande konstigt. Speciellt eftersom att det nyss var sommar, aja aldrig fel. Så länge sommaren inte gå lika fort så kan jag vara glad. Och jag hörde om någon jävel tidigare som ville korta ner sommarlovet? den personen kan ju gå och ha en kort sommar själv om han nu tycker att det verkar så himla bra! Jag ska ha en lång sommar, sådetså.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ladda upp en bild på mitt hår (A) snela

2008-05-26 @ 23:41:29
URL: http://paulinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0