summerlovin´

helt underbart.

Idag har det varit sommar, ja det är sant. Allt har bara varit så sommar, speciellt vädret då, det är ju inte normalt, det vet vi alla, men vi kan ju samtidigt inte klaga eftersom att det är så underbart! Det får en bara att längta ännu mer till sommarlovet. Har i alla fall varit på stan med jennifer och amanda! Och sedan suttit ute och ätit med min fina familj, en hel bra dag helt enkelt!

En annan sak som får mig att längta till sommaren är alla kläder jag har fått låna av mamma idag, det är massa fina saker som kommer vara så fint i sommar! I och för sig går det bara bra att använda nu också, men det är ändå trevligt att tänka på sommarlovet istället, det är det ju alltid! Om en stund kommer jennifer hit, jag hoppas att vi ska gå ut lite i det fina vädret, kanske en liten promenad, ja det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0