the best I have

in from that ocean.

Jag var så duktig, jag började städa och kände taggen med queeen i bakgrunden, men så vips hamnade jag i soffan med min älskling i knät och så gick det utför, och då tänkte jag såhär "varför inte skriva ett inlägg också?" och så blev det så. Haha, ja så är det och idag är världens söndigaste dag, allt är som vanligt, städa plugga gå ut ungefär, men som tur är så är det en liten ut stickare i denna dystra tillvaro, för det är ju morsdag! Och jag och mina syskon har köpt en liten present till mamma som vi hoppas att hon kommer tycka om.



Min fina och bästaste mamma, jag antar att alla, eller nej inte alla, men väldigt många tycker att deras mammor är den bästa mamman, och det gör jag med! Tänker inte berätta för er varför hon är det, men jag kan lova att om ni visste så skulle ni också tycka att hon var världens bästa mamma! haha sådetså.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du har en sådan oerhörd tur :'). Det är bra att du uppskattar din mamma :). Man ska uppskatta det man faktiskt har. JAG VILL OCKSÅ HA EN MAMMA! Hon får inget idag :O. Jag behöver inte pengar längre i och med att jag får låna 3000 av världens bästa Emil :D.

2008-05-25 @ 13:28:45
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0