tråkiga saker

ah nu är det inte många dagar kvar av den här plågan inom mig, imorgon kommer två stora grejjer att vara gjorda och på fredag, ja på fredag får jag veta om jag klarade matten. Sen kommer ju halva min familj hem imorgon, plus kameran! Känns bra. Nu är jag sådär lagomt less, som vanligt, jag vet inte vad det är med mig, i ena stunden kan allt kännas hur bra som helst, och sen helt plötsligt vänder allt och det suger att vara vid liv, nästan i alla fall!

En vacker dag ska jag lägga ner tid på att berätta något intressant, men just nu är allt bara så jävla platt, ja det är nog det allra bästa ordet att beskriva allting med, så platt som det kan bli! Kan ju alltid hoppas att det händer något snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0