trouble

lay your head down.

Shisses, idag gick jag upp 9 fast jag är ledig, anledning är för att jag kan inte sova när det är såhär ljust! Jag vaknar så fort det blir för ljust, lite jobbigt. Men samtidigt är jag pigg när jag vaknar så det är ju bra. Jag har i alla fall gjort något radikalt idag, eller om man nu kan kalla det för det, retro? haha, jag kan så lite men jag har så många idéer ibland. Det går inte ihop som en viss person sa till mig! Jag hoppas att det här går i hop, och jag hoppas att det inte blir tummen ner på en gång, för kära nån man måste ju ge människor en chans. Hur lätt är det att jobba självständigt när ingen någonsin kan bli nöjd.

Fotnot: ingen heter egentligen något annat.

Kommentarer
Postat av: jennis

hahaha alltså jag säger ingenting annat än, VA? Till det här inlägget. Fattar ingenting alls.

2008-05-29 @ 21:56:50
URL: http://jennifersandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0