fan då

finns det något mer irriterande än blogginlägg som försvinner? Finns det något mer irriterande än måndagar? Finns det något mer irriterande än folk som dig?

Just nu är det bara irriterande, allt känns så stressande... Men sanningen är den att efter den här veckan så är det bara en vecka kvar sedan är det avslutningsveckan! Det är helt oförståligt men så jävla skönt, så nu håller jag bara tummarna på att allt kommer gå hyffsat i skolan, för jag orkar inte ens bry mig om något annat just nu, allt suger ju hyffsat mycket ändå. Nu ska jag skriva lite till på mitt prov, och hoppas att det går vägen även om, ja jag orkar inte ens säga det, men jag kan lova att jag inte tänker bry mig senare, inte ens lite, det är inte värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0