varför

Detta måste ju verkligen vara en av dom mest dryga dagarna på länge? Helt omotiverad är jag, till allting. Till exempel så ska klassen spela brännboll ikväll, as kul tycker jag egentligen, men just bara för att dagen har gjort mig grå som ett moln så känner jag noll tagg på det! Förlåt klass för att jag är tråkigast i världen. Iof har jag inte bestämt mig än, tydligen ska vi fika senare, med tårta och grejjer, det kanske gör mig gladare? Sedan så har jag fått en fin fin klänning av mamma från turkiet som också gjorde mig glad! Men jag har som sagt inte bestämt mig än, så kanske förlåt, annars ses vi ikväll och då ska jag spela brännboll för allt vad jag är värd. punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0