ett alfabet

haha vilket arsul jag har blivit på att blogga. Men ibland finns det helt enkelt annat som går före.

Dagens a-ö lista:

Alldeles för tidig morgon för att vara söndag
Buss till stan som gick lite väl sakta
Cyberphotos jämförssida
Dyrt med julklappar, har jag kommit fram till
En kamera som gick förlorad
Fina julklappar blev inköpta
Galet mycket folk på stan
Hittade massa saker uppe på vinden!!
Idag äre första advent
Jennis har varit fin
Kallt
Losade en budgivning
Maten var jättegod
Niklas ska få fina julklappar av mig
Om ungefär en halvtimme fyller min bästa år
Pappa är bäst
Q?
Råhumus, imorgon? kan nog det mesta..
Snön blev mest regn
Två colaburkar
Utan tvekan en ganska BRA söndag
Varför prioriterar jag inte bättre?
X-antal plugg timmar
Yttligare en till påfyllning av busskort
Z?
Åh nej, jag har fortfarande 100 sidor kvar av boken..
Äh, det är bara och läsa på.
Över förväntan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0