hej neg

just nu sitter jag i princip bara och stör mig på allt, känns som ganska vanligt att jag verkar enormt negativ för tillfället. Men det finns ju faktiskt anledningar till att man är det. Mina anledningar är framförallt att skolan tar upp LITE för mycket av mitt liv, att pengar ska vara så jävulskt viktigt och att jag vill ha en systemkamera mer än någonting annat just nu. Ja det är väl ungefär det som jag stör mig på som mest just nu. Kanske borde sova så att jag inte kan störa mig mer. Sömnen stör jag mig ju trots allt inte på ett endaste dugg. så godnatt och hoppas på en gladare morgondag.. haha nej just ja, det är ju måndag, ingen glad dag precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0