när allt annat här är falskt och fel

skumt

nu har jag och niklas varit på gudstjänsten, måste ju säga att man kände sig som en outsider.
dagens plus

-trevlig tant på kyrkan som blev jätteglad av att vi kom dit
-fika efter gudstjänsten
-marabou mint krokant!
-niklas!

dagens minus
-vi blev tvugna att springa till bussen
-svinkallt ute
-gudstjänsten var väl inte det roligaste jag gjort i mitt liv
-att vi inte hade några pengar att betala fikat med...

sedan skrek prästen till, eller han pratade väldig högt och jag hoppade till, det la han märke till och kommenterade med ett "ojsan", sedan var det några andra i församlingen som skrattade.. gjorde mig till åtlöje i kyrkan, haha, äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0