bra eller dåligt

ni kan ju läsa det här och sedan bestämma er ifall ni är glada att ni inte är jag eller om ni kan sitta och tycka att jag är töntig som anser att jag har mycket att göra i skolan

- läsa engelskabok (huckleberryfinn) ca 180 sidor till och skriva om den till måndag V49
- läsa svenskabok (vitoleander) och vara beredd att att presentera den måndag V49
- skriva svenskatal och förbereda, talet är på onsdag V48
- skriva engelskatal och förberede, talet är på fredag V48
- skissa och göra en förpackning på grafiskaB till onsdag V50
- Gudtjänstbesök nu på söndag, måste nog göra det ändå... Till fredag V48

är säkert nått mer också men..

Kommentarer
Postat av: lin

ja talet till mekof?

2008-11-21 @ 16:55:23
Postat av: Julia

vit oleander finns som film, fast boken är bättre såklart. Jag har läst den tusen gånger, fråga om du kör fast va :)

2008-11-22 @ 02:11:21
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0