walk at the door

så var man hurtig igen! Ska man hinna allt här i livet måste man helt enkelt använda sig av de luckor som uppenbarar sig.

kvällen ser ut på följande sätt
läsa svenskabok
läsa engelskabok
skriva på mitt tal

alltså endast plugg, jag känner mig måttligt taggad. Däremot är det ingen skola imorgon så jag har tid att sova ut och samtidigt hinna promenera lite, som sagt, prioritering. Det ultimata skulle ju vara om jag var helt ledig, men så är ju inte fallet. Däremot känns det mycket bättre när man faktiskt får ut lite mer av det man gör, det vill säga i pengar. Nästa tisdag kommer jag vara en aning lyckligare.


jag och hon spenderade lite tid med varandra idag och på onsdag ska vi simma i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0