fel och rätt

I will always be your soldier

det man inte vet mår man inte dåligt av, visst är det så man brukar säga? bullshit säger jag. I alla fall när det kommer till att må dåligt och inte veta varför. Nu säger jag inte att jag mår dåligt, för sanningen är att egentligen mår jag bättre än vad jag har gjort på länge, av några få anledningar. Så min tanke till varför jag ändå känner en tyngd i bröstet måste vara för att jag är så pass van av att det alltid är något som är fel. Sedan när det inte är det så kan jag ändå inte släppa känslan, så det är träning som gäller helt enkelt. Överanalysering kommer man ingen vart med.

kvällens stora plan:
bio med klassen, låt den rätte komma in
måste erkkänna att jag är lite nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0