men snela

I'm yours

idag är dagen, som allt förändras, dagen som jag har försökt att undvika alldeles för länge nu, närmare bestämt åtta veckor nu. Idag ska jag lägga allt annat åt sidan och plugga som om det inte finns någon morgondag.

okej, nu överdrev jag.. Men sanningen är den att det faktiskt är dags att ta tag i saker och ting nu. Jag känner att jag verkligen har legat på latsidan när det kommer till allt som har med skolan att göra, och det är klart, det finns andra saker i mitt liv som jag mycket hellre vill spendera min tid på. Men just nu, just idag måste jag faktiskt ta tag i mitt vanliga jag.

- läsa svenska nationella papper
- naturkunskaps frågor
- teoridel jobbannons
- engelska läxa (varför valde jag engelska c?)

ja dagens.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0