och ensam

större än dig

ikväll har jag och jennis varit ute och kört, plötsligt kom vi in på en spökväg, det var verkligen vad det var, dimma och svart så långt ögat kunde se. man kände hur det när som helst skulle komma fram en zombie liknande varelse och hoppa upp på huven, ja det var läskigt helt enkelt.

Nu har jag pluggat lite till, fick lite svar av en lärare, men sanningen är att jag inte orkar omformulera en text som jag själv finner helt och hållet begriplig och rätt. Nja det får duga helt enkelt. Nu ska jag snart sova och imorgon är min sista dag på praoen, om jag orkar fara det vill säga. Huvudvärken idag var inte nådig, får väl se hur det känns imorgon. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0