power puff

tacka vet ja power naps.

När man kommer hem efter en dag på skolan eller jobbet så finns det ju knappast något skönare än att gå och lägga sig i sin sköna säng och bara slockna på två röda. Om det hade varit för några månader sedan hade jag inte sagt samma sak, för jag har varit en sån där som har varit emot powernaps just för att man ibland inte kan sova på kvällen, men saken är den att då visste jag inte hur man gjorde. Då gick jag och la mig och sov i kanske två timmar och tyckte att det var jätte skönt, men jag blev inte nå piggare, är inte det vad powernaps är till för tänkte jag för mig själv. Nu har jag växt lite och insett att man bör sova högst fyrtiofem minuter, helst mindre, då ni, då blir man pigg OCH man kan somna på kvällen! ett litet power tips sådär.

Kommentarer
Postat av: jennifer

you're so FIINE

2008-10-06 @ 22:05:31
Postat av: BLÖ

Din bajs som inte ens kommer ihåg min födelsedag....

2008-10-07 @ 09:17:51
URL: http://jennifersandberg.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Power nap är najs ^_^

2008-10-08 @ 10:20:27
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0