under all kritik

här kommer de igen, bortförklaringarna till varför det inte går att plugga:

-har faktiskt APU och det tär på krafterna otroligt mycket
-de flesta av uppgifterna har jag ingen aning om hur jag ska göra dem
-får ingen respons av läraren
-jag hinner ändå

jaa ni vet hur det är, är det inte det ena så är det de andra, men den här dagen har varit lite av en gråzon eller vad man ska kalla det, zombiedag? Ungefär fyra gånger under dagen har jag bara suttit och vara nära på att somna tusen gånger om. Det bevisar klart och tydligt att man ska sova mer än fyra timmar på en natt. Men ibland är det ju inte så lätt som det låter!

JULIA 6 ½ år
Martina, om du skulle råka ihop med en kvinna som hade en pool, vad skulle du göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0