dreams are coming true

jag är cirkus tio rader från att vara klar med ett arbete som jag för tillfället känner noll inspiration till, det måste ju ändå vara bra? Annars så måste jag erkänna att jag mår bra, trots min förkylning, så känner jag mig glad. bland annat så känns morgondagen lockande för att

Imorgon får jag min första LÖN som faktiskt betyder jättemycket för mig även fast det inte är en så stor en
Imorgon har även jag varit tillsammans med min snygging i SJU månader mycket längre än vad jag trodde att mitt första förhållande skulle hålla
Imorgon är det sovmorgon, imorgon hoppas jag på lika fint väder som idag, JAG ÄR TAGGAD!
Imorgon är första dagen av tre, sedan är det LÅNGHELG!

mycket bättre än så blir det inte just nu!


uppskattar egentligen inte sånna här bilder hos andra, men jag uppskattar mina naglar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0