men vi säger väl så

hoho, ikväll har jag haft en riktigt bra kväll! Det blev lite spel och lite annat hemma hos emma och ja, väldigt trevligt måste jag säga! Dock så mår jag inte så bra efter allt godis jag åt och all cola jag drack, och så har jag ont i huvudet och det blir inte bättre av att jag sitter inne på min internetbank och försöker förstå vad vissa saker betyder som jag tydligen har lagt pengar på. Jobbigt. Annars så sitter jag bara och väntar, på att få sova egentligen, och det ska jag göra så fort niklas kommer hit! Och imorgon ska jag sova, enda tills jag vaknar. Äntligen

Sen så har jag som vanligt stress över, ja, ni vet, skolan såklart. Men ska man orka tänka på det såhär 1 maj och allt? nja jag tror inte det. Lika bra att lämna alla bekymmer till senare. Ett senare bekymmer helt enkelt.

Och linda, vi kan höras senare idag iställt, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0