run bitch run

jag tror.

Ibland är det ju stressigt att leva, det är ingen hemlighet. Idag känns det som att jag har varit igång precis hela dagen, även fast jag faktiskt hade sovmorgon. Jag har cirka sju olika tankar i huvudet som handlar om skolan just nu och det är ungefär fem för mycket.. Kan jag tycka i alla fall!

Ska ut och rensa huvudet en stund om ett tag, eller sanningen är att jag förmodligen inte kommer tillbaka. Min fina pojkvän har nämligen bestämt sig för att pusha på mig ordentligt. Vi ska springa. Och visst, en lätt joggning sådär kan jag ju klara av, men jag är rätt tveksam på att det kan bli mycket mer än så just nu! Men, DET GÅR. säger han iaf. Så vi får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0