NYTÄNKANDE

haha men heerrrejissanes!

onsdag, blä-onsdag, typ. Varför?

framför allt för att jag blev stood-up av mina klasskamrater som glömde höra av sig till mig!!! Där stod jag ensam (fast med linda i telefonen som tur var!) och frös fötterna av mig, och inte kom det en enda jävel. Tillslut fick jag tag på robert som kunde informera mig om att hanna tydligen glömt att höra av sig till mig för att säga att det inte blev något "möte" idag, tack hanna.. Ja, det är väl nästan bara därför jag vill kalla det blä torsdag, i övrigt har jag haft en helt okej dag. Coop går bra i alla fall.

saknar dig!

Kommentarer
Postat av: jennis

Åh, saknar dig med!!!

2009-02-04 @ 22:14:35
Postat av: linda

Åh, saknar dig med!!!

2009-02-04 @ 22:37:00
Postat av: jenka

Åh, saknar dig med!!!

2009-02-05 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0