tjugo år

wosh, nu har jag packat upp alla mina grejjer här hemma hos mamma, och ändå var det två dagar sen vi kom hit.. Vad har det blivit av mig? aja, nu är det gjort i alla fall, så lite mindre att göra imorgon, känns ju skönt. Kanske lite längre sovmorgon till och med! Känns som att jag inte har sovit ut på tjugo år eller något,coop har verkligen tagit musten ur mig, eller vad man nu säger!

ikväll har jag och jennifer åkt massa bil, först lämnade vi mamma i röbäck, sedan hämtade vi paulina och for till maxi, sedan åkte vi till ica på mariehem och sedan blev det mcdonalds på ersboda, sedan hämtade vi emma och sen hem till paulina! Spelade alias och hade det trevligt, förutom att jag och jennifer inte var helt glada på varandra förstås..! Ja sen blev det massa bil igen, orkar inte säga hur men kan ju säga att det tog ungefär en och en halv timme innan vi var hemma och färdiga. Så nu är jag slutkörd, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0