2008 1

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, många saker


2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte vad jag hade för nyårslöfte...


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej


4. Dog någon som stod dig nära?
nej


5.Vilka länder besökte du?
ba sverige


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
mer skolmotivation!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
27 september


8. Vad var din största framgång 2008?
framgång och framgång, lite olika tror jag nog


9. Största misstaget?
ingen aning


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite små skråmor och förkylningar


11. Bästa köpet?
systemkameran som jag köpte igår, höh


12. Vad spenderade du mest pengar på?
hm, kameran..


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
oja


14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008?
josh ritter - kathleen


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lite gladare, lite ledsnare


16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit tag i skolan..


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt


18. Hur tillbringar du julen?
med familjen!


19. Blev du kär i år?
ja, jag blev kär!


20. Favoritprogram på TV?
inget...


21. Bästa boken du läste i år?
harry potter säkert


22. Största musikalista upptäckten?
öhh..


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jaa säkert!

25. Något du önskade dig men inte fick?
så äre nog alltid!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
firade med tjejmiddag sen fest med kanon människor i gårdslokalen!


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om jag hade vunnit någon miljon


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
ny


29. Vad fick dig att må bra?
jennis, paulina, jennifer, mamma, pappa, niklas, linda osv!


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha ingen


31. Vem saknade du?
mina gamla vänner


32. De bästa nya människorna du träffade?
min niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0