mitt2008






Januari 2008
började med en kanon nyårsafton hemma hos juliam i holmsund med massa bra människor!
Emerensia kom till huset.
Fyllde 18 år och firade med fler bra människor. Kan inte fatta att det var snart ett år sen!
Lite mer festande, bland annat hos ellinor, väldigt trevligt!


Februari 2008
Denna månad hände det faktiskt väldigt lite, det enda som var riktigt trevligt var den kvällen när vi firade frida!



Mars 2008
For till bygdsiljum med jennis, mamma och jocke och några till! Mysigt, förutom att jag inte mådde så bra.
Praoade med linda på umeåteaterförening, två av det sämre veckorna detta år, tur att jag hade linda med mig!
Det blev övernattning och mys några dagar med några fina vänner!



April 2008
Mja först och främst togs den roligaste bilden jag sett på länge.
Emerensia växte och så!
Sedan bestämde vi oss för att ta en tur till paulinas stuga!



Maj 2008
Den här månaden började i röbäck med trevliga människor!
Jennis for till turkey och kom hem.
Det blev varmare och lite fest hos amanda!









Juni 2008
Började med lite klassfest!
Lite droskan.
Sedan en väldigt lyckad hemmagrillkväll med några, brukar också se den kvällen som första gången jag träffade niklas!
Skolavslutning och ny cykel.
EMKVÄLLEN!
Lite midsommar och bio och fest!







Juli 2008
Började med en tripp till paulinas stuga, väldigt trevligt!
Lite sommar, lite fest, hemma och i dickes stuga.
BJURÖN
Lille clinton kom till oss!
var med jennifer massa och jag o jennis hade ett trevligt dygn i holmsund!





Augusti 2008
Denna månad hände inte så jättemycket tror jag, lite fest och så!
Umgicks ganska mycket med en väldigt fin människa osv.



September 2008
Lite jennifer, lite klassutflykt, mycket niklas!



Oktober 2008
Umgicks med vänner, festade lite och åt massa äggmackor hos niklas, typ.




November 2008
Finfina niklas!
Jag och jennifer bestämde för att klä upp oss.
Sedan blev det ganska mycket fotande i studion!




December 2008
Färgade håret mörkt! Myste, var på julmarknad med pappa och lillasyster! Lite party och så. 
Sen blev det nyår och jag köpte mig en canon eos 1000d för att min ekonomi passade den, tror den blir riktigt bra ändå! Det var mitt år, och tror och hoppas på ett lika bra, eller ja bättre såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0