Don't look back

no air.

Det är så svårt att veta, veta vad som egentligen pågår där inne, i skallen. Jag har ett problem, jag tänker för mycket, precis som en låt säger. Vad göra åt den saken egentligen? Har aldrig varit bra på att skjuta undan tankar eller helt enkelt inte tänka alls (kan någon ens INTE tänka?!) men i vilket fall så hatar jag det. Jag önskar att jag hade en superkraft, att kunna stänga av allt precis när jag kände för det och dessutom ta bort saker som helt enkelt inte är nödvändiga att ha kvar där inne. Nej nu blev det lite för mycket. TÄNK POSITIVT säger dem, jag gör det.

Kommentarer
Postat av: towee :)

fin blogg du har!

verkligen, intressant faktiskt!

brukar inte läsa så många bloggar själv, men fastnade lite för din!



kolla gärna in min oxå om du känner för det!

http://ttowie.blogg.se

keep up the good work!

2009-07-22 @ 01:36:41
URL: http://ttowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0