fade away

I'm so far down

kan ju inte påstå annat än att det är trevligt att umgås med frida och jennis! Vad jag däremot kan påstå är att det inte känns så kul att denna dagen är vigd till No Logo och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, skrattretande helt enkelt. Det blir nog underhållande! Sen ska jag nog försöka få med mig jennis ut på en promenad också då jag har legat på latsidan hela veckan, fy mig.

Tänkte ifall ni undrade vad jag skulle göra denna söndag... Föresten så fyller min mamma år idag, GRATTIS! Hon är inte hemma i sverige just nu, så jag tror nog att hon har det riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Våra mammor fyller typ år samtidigt. Eller min fyllde i torsdags, men ändå!

2009-03-22 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0