KOMMENTARER OM MELODIFESTIVALEN

min lillasyster är allt bra insatt i tv världen, ikväll är det ju melodifestivalen och hon säger till mig:

"vilken tycker du ska vinna? jag vet inte vem jag hejjar på, men alltså hejjar du på den där "snälla, snälla"? För alltså om man blundar så är den bra om man bara lyssnar på texten. När det är den låten så ska jag i alla fall blunda!"

Sedan dyker hon Elisabeth upp, hon som var med i Lets Dance och lillasyster utbrister

"Ahhh Elisabeth, är hon med här? Hon kan dansa också! Först dansar hon, sen är hon med i melodifestivalen också! Alltså hon är så himla utspridd!"

och nu sa de att caroline af ugglas ska uppträda och då säger hon

"Nu ska vi blunda!!"

nämde jag att hon är sju år? min lilla sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0