snälla få mig att förstå




har bestämt mig för att vara lite skonsammare mot mitt hår, vilket betyder, inget fönande. inget tupperande, ingen spray och försöka att inte kamma det allt för ofta. Det är svårt, lite tråkigt att gå runt med plattaste håret, tycker ju lite mer om när det ser ut såhär! Får nog unna mig att fixa till det sådär någongång ibland i alla fall. Men mitt mål är att det ska vara lite finare, lite mindre nött (då ska jag ju toppa och sånt för annars blir det ju ingen skillnad..) och att min naturliga hårfärg till sommaren. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: Pia

Du kan även packa in håret varje vecka :) brukar bli hur bra som helst har jag hört!! :)

2009-03-08 @ 18:57:21
URL: http://pisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0