dagens saker

bra saker:
- att jag förbluffas gång på gång hur bra jag faktiskt är. Helt otrolig!
- att jag har en fin syster som alltid kommer att vara på min sida!
- att jag har en pojkvän som jag är kär i och som gör mig så glad!
- att det faktiskt är sommar alldeles snart och att man faktiskt måste försöka njuta av den också!
- att jag om tre veckor, inte ens det, tar studenten!
- att jag, trots lite upp och ner stunder, har en helt underbar familj!

dåliga saker:
- jag sitter så dåligt att jag får ont i kroppen och min hållning blir en ostis.
- jag tuggar tuggummi som om det vore godis nästan, inte bra för käkarna.
- jag hittar inte en vit kjol som jag äger, samt ett armband som är spårlöst.
- jag har inget jobb. (mycket dålig sak)
- jag har nästan inga pengar, därav behov av jobb.

Mja, det jämnar ju nästan ut sig lite grann. Måste nog säga att, ja det är hyffsat ändå. Sådär lagom som det troligtvis alltid kommer vara. VIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0