förlåt att jag är så sur

I know what I should do but I just can't walk away

nej, idag är ingen bra dag. Och det är väl ungefär vad allt handlar om i det här inlägget, negativitet. Min negativitet som faktiskt bara ökar dag för dag. Jag är en pessimist, annat kan man verkligen inte säga. Vet inte riktigt var min positivitet tog vägen, men vad gör det. Nu är det såhär det är och jag orkar inte bry mig. Det har varit en dålig dag, och allt känns helt enkelt bara, lamt. Skulle kunna sitta här och klaga på allt jag har att klaga på, men det tänker jag inte. Och inte för att låta allt för negativ så känner jag däremot lite såhär just nu

I'm not scared of dying I just don't want to

fast tvärtom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0