gooodniiight

denna dag, ett liv.

Det är ju roligt med denna berg-och dalbana, det gör mig alldeles snurrig, förskräckt, rädd och helt sjukt upprymd både positivt och negativt. Jag antar att det är det man kallar livet. Det som delar som min berg-och dalbana består jag just nu är:

-Hur ska det bli med mina betyg??
-Hur ska det bli med jobb i sommar??
-Hur ska det bli med framtiden??
-Hur ska jag kunna vara positiv??

många frågor och sällan några bra svar. Istället för att tänka på det på ett negativt sätt så ska jag VERKLIGEN försöka att vara positiv, jag ska, jag ska.. ska. Jaja, det är mig själv jag försöker övertala, det förstår vi alla, men så är det. Tror jag ska sätta mig och lägga ihop en liten önskelista till studenten. En såndär med bilder, det har jag aldrig gjort! Se, positiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0