vem vet, inte du vem vet, inte jag

1. Tre ord varför du sist spydde?
lite för mycket..

2. Vad gjorde du 08:00 imorse?
Låg och sov med älsklings niklas

3. Vad gjorde du för 30min sen?
Satt och stretchade på köksgolvet

4. Vad hände dig 1995?
Fyllde fem och hängde runt på ersboda

5. Vem fick dig att skratta senast?
Niklas

6. Vilken färg är din borste?
Har ingen borste..

7. Vad köpte du sist?
Haribogodis och en drpepper till niklas

8. Vilken färg har du på din tröja?
Just nu, blå

9. Var förvarar du dina pengar?
Har inga pengar

10. Hur var vädret igår?
Minns inte...

11. Vad ser du fram emot?
Bättre tider

12. Snarkar du?
Lite, ibland?

13. Vad är 15?
Alldeles för lite

14. Vilken skostorlek har du?
38-41 haha

15. Vill du klippa dig?
Ja tack

16. Är du över 25?
nejj 

17. Pratar du mycket?
Varken mycket eller lite

18. Kollar du på O.C?
Kollade på O.C

19. Har ditt namn ett ”X” i det?
Maxina

20. Känner du någon som heter Steve?
Steve urkel

21. Hittar du på egna ord?


22. Är du en typiskt svartsjuk person?
Lite
 
23. Vad har du för mobil?
Nokiah

24. Vem ringde dig senast?
JenniferF

25. Biter du på naglarna?
Nej, det är ju äckligt.

26. Har du lockigt hår?
Lite, ibland, lite

27. Vilken konsert ska du på härnäst?
Inte min grej det där

28. Någon bra person i ditt liv just nu?
Nickenyfiken

29. Hur många gånger har du svurit idag?
En-tio kanske!

30. Vilket ord säger du ofta?
Ska jag nog inte skriva..

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?
HaHa, slag under bältet.

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist?
Niklas

33. Vad borde du göra nu?
Gå och duscha

34. Har du något smeknamn?
Kärt barn har många namn, hehe

35. Sover du mycket?
Lite för mycket, eller för lite, så svårt att veta

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor?
Johan Falk!!

37. När var du sist ute?
Beror ju helt på hur man tar den frågan.

38. Har du gråtit idag?
Nej inte det

39. Är du en glad person?
Na, man försöker väl.

40. Har du roligt nu?
Nej skulle jag inte påstå.

41. Vad äter du helst?
Riktigt god och fet mat.

42. Vem var du med sist?
Jennis

43. Vem kramade du sist?
Niklas

44. Nämn den bästa personen
Det är så olika.

45. Tycker du om någon just nu?
Nog gör jag det!

46. Vill du flytta?
JAAAAAAAAAAAAAA

47. Hur ofta borstar du tänderna?
Olika, alltid morgon o kväll iaf

48. Är du egoist?
Haha, det har jag fått höra.

49. Gillar du att bada?
Älskar att bada!

50. Vem får dig alltid att skratta?
Johan Glans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0