som ord tagen ur mig egen mun

godmorgon, goddag.

Tänkte skriva några rader ur dagens vk, några utdrag från en text där en tjej skriver i princip det jag själv tänker på nästan varje dag:

"Den andra anledningen till detta hat är det faktum att jag tycker att det handlar om bortskämda medelklassfasoner att man ska behöva fånga alla dagar. Som att livet inte är nog när man har jobb, ett hus, en familj och mat på bordet varje dag."

"Det är en minoritet av befolkningen som kan ha utgångspunkten att man ska fånga dagen istället för att överleva den."

Sådetså, "Att ha utrymme att göra absolut ingenting är ett fångade i dagen i sig", TACK, så sant så. Och när jag läser detta så tänker jag på en person, och en person endast. "Att varenda förbannade dag måste vara något speciellt." ah ni vet. "Men fatta hur jobbigt det skulle bli." PRECIS VAD JAG MENAR. Orka.

Igårkväll fångade jag kvällen med dessa tjejer, eller något i den stilen...

ps, lägg märke till två vita ansikten. Det är inga spöken.


Kommentarer
Postat av: hellanbellan

fler vimmelbilder girlie ;D

2009-09-05 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0