01 detta är jag

01 – Detta är jag

Ska försöka ta det så kort som möjligt hade jag tänkt. Alltid tråkigt att läsa om någon i millånga texter!

Charlotte Martina Sandberg, tjugo-tjugoett den elfte januari. Börjar alltså bli gammal. Bor i min hemstad, Umeå, alltid gjort, kommer inte alltid att göra. Har inte lyft på arslet och gett mig av än bara, men vad gör det om man trivs? Dock tagit steget att flytta hemifrån (hade väl inte så mycket val där tillslut) bor i en fin fyra med tvillingsyster jennifer och en fin vän vid namn matilda. Har inte många vänner, några få, fina. Har pojkvän sedan två år och någon månad tillbaka, niklas heter han! Mamma, pappa, lillasyster nio år snart, lillebror sjutton, bonusmamma&pappa och så tre hundar. JAG jobbar extra, med lagom mycket tider tycker jag själv, på coop nära. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle det vara ROLIG (försöker) SNÄLL och GIVMILD (hehe)

Detta är jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0