05 min första kärlek

05 – Min första kärlek

Min första kärlek, min enda kärlek. Om man nu menar kärleken mellan två personer, på det sättet. Niklas Johannesson. Killen med de snälla ögonen. Det var väl min första tanke då jag såg honom. Han fick mig att skratta och det gjorde väl ganska mycket. Och inte en enda gång upplevde jag att det blev en sån där pinsam tystnad mellan oss, ni vet en sådan som man fruktar så mycket när man ska träffa någon ny? Bara en sån sak.

Vet faktiskt inte riktigt vad mer det finns att säga, så mycket, men det går inte att få ut här. Har lärt mig så mycket av min första kärlek, på alla sätt och vis. Att känna så starkt för någon är väl för mig både bra och dåligt. Oftast bra, såklart. Men det säger ganska mycket helt enkelt. SÅ starkt känner jag för honom. Nästan så att det är lite skrämmande ibland.

Men satan vad jag älskar min första kärlek.


Kommentarer
Postat av: mannen med dom snälla ögonen

<3

2010-12-22 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0