det är du, det är jag

Trodde att det var något slags skämt när klockan ringde imorse, det tog mig flera minuter innan jag förstod vad det var som hände. Ångest. Men nu sitter jag här i alla fall, nästan färdig och är så stolt över mig själv för att jag är så jävla bra. Nu är det bara tio timmar som ska spenderas på jobbet sen kommer mamma och hämtar mig och så är jag ledig i TVÅ dagar! SENSATION.

Men en inte så bra sak är att jag fryser och är snuvig, dvs inte helt frisk. Inte fan har jag tänkt att bli sjuk nu, har nog mycket att tänka på ändå just nu så är det bra med den saken. Usch, fruktansvärda känsla. Om du bara visste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym!!

2010-12-30 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0