och även om ett sekel går

Det värsta med att ställa klockan på 04.55 idag är att jag måste göra det imorgon också. HEHE
Tänk pengar

Mår fortfarnade underligt, som i en bubbla, jag får inte andas för hårt för då kommer den att spricka. Jag vet i och för sig att den kommer göra det, troligtvis på fredag. Men kommer ändå göra mitt bästa för att ha en så bra dag som möjligt, det är allt jag vill. Speciellt med mina tjejer, vet ju att de finns där för mig.

Nä fytusan, nio timmar ska jag jobba idag, dvs fyra+fem timmar och en luch där i mellan. Det är lång tid alltså. speciellt när man mår som jag mår nu. Men det bästa är väl att man behöver inte tänka allt för mycket när man jobbar.


mja skulle väl inte tacka nej till lite sommar iaf, på tal om ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0