fredag och så

Godmorgon?

Så är man uppe mitt i natten igen. Inte lätt det här, om ca tjugo minuter går min buss till jobbet, men jag börjar ju inte förän om en timme o en kvart, hårt. Däremot hände en grej nu på morgonen, jag vaknar och känner mig rätt så pigg ändå, tänker att jag kan ju kliva upp bara för att se vad klockan är så kanske jag kan ändå få lägga mig igen någon timme.. Kliver upp, tar upp mobilen och så går alarmet igång. Kanske inte behöver någon väckarklocka framöver, förstå vilken sensation att ha kroppen som väckarklocka? mhm, det skulle vara rätt skönt och coolt.

SÅ en vacker dag kanske jag kan sluta babbla på om skitsaker och faktiskt skriva något som betyder lite mer. Vaknade med värk igen i alla fall, det är ju dock återkommande varenda jävla dag, morgon till kväll i princip. Så man börjar ju bli liiite van. Snälla gå över.


denna bilden har ju inget med inget att göra, men sa tjusi´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0