Tror inte på det

Denna helgen... HM

I fredags var det sommarfest, hade dock inte så kul som jag hade hoppats, fick en present vilket var trevligt iaf! Men gick och la mig rätt tidigt.

Bakismat på lördag och sedan jobb 16-22. Efter det svidade jag om och sedan vart det lite för mycket igen- Hade ju dock tydligen väldigt trevligt. Minns att jag skrattade lite fööör mycket, dansade lite fööör mycket (känns fortfarande som satan i benen....) och att jag hade sönder ett glas uppe i taket. GALEN kväll som jag önskar att jag kunde minnas som rolig ist för ångestladdad. MEN MEN

Och så söndag, gick bra på morgonen och en stund in på jobbet men där vid halv åtta-åtta så gick det år helvete och jag tror aldrig att jag mått så dåligt. Huvudet värkte nådigt och illamåendet var ett faktum. Fick höra ca tre gånger från kollegan att jag var riktigt blek och inte såg ut att må så bra, NJE det gjorde jag inte. Så for hem och gick och la mig direkt. Hemsk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0