07 min bästa vän

07 - Min bästa vän

Tycker det här med bästa vän är ett svårt ord, därför sållar jag just nu istället och väljer ut det två personer som jag just nu anser mig vara bästa vän med.

Först och minst är Matilda Burström

Tjejen är gladare än någon annan jag träffat, vilket gör mig glad också. Vi har väldigt roligt ihop och just nu bor vi desutom tillsammans! Ibland pratar vi om allt, ibland pratar vi om inget, för man behöver inte anstränga sig för vi vet vart vi har varandra, precis som man gör med bästa vänner. All kärlek till matilda!



Person nummer två är Frida Karlsson

Världens bästa Karlsson! Vi har känt varandra, tror vi kom fram till elva år eller något sådant. Men tro inte att vi varit vänner så länge för det, haha. Under de första åren var det nog nästan tvärtom alltså. Men tillslut så fann vi varandra. Och Frida är nog min såkallade "äldsta" vän- Vi har tappat det lite då och då men hittar alltid tillbaka till varandra. En vän för livet skulle jag nog våga säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0