ska du meeeee eller?

NU, efter en heldag med mina bästa tjejer och en bil så har vi lyckats skramla på oss TYP allt vi behöver till nästa vecka (Är det verkligen så nära nu..?)

* TÄLT, viktigt! Och sånt som hör till, som typ en luftmadrass och nått att väjja undan regnet med, för jo, har hört att regn ska det faktiskt till och bli mycket av!
* Apoteksgrejjor! Så som solskydd (30+ hehe) och massa annan skit som kan vara bra att ha.
* STOLAR och typ regnponcho (Sa jag att det skulle bli regn?)


Det var som mest sånt, som jag kan komma på nu i alla fall, det var ju egentligen en himla massa mycket mer men... Och efter det blev det som sagt middag med mamma och lillebror! Uppskattat och nu är jag trött, så därför ska jag sova. Snart. KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0