bullshit

Ibland tycker man helt enkelt att livet suger nått så otroligt mycket, ibland som nu. Ser ingen tillfredställse med något alls riktigt och bara det är ju läskigt. Hoppas på att komma på andra tankar fort som, orkar självklart inte känna såhär när jag vet så mycket bättre egentligen. För vem sa att det skulle vara lätt? Tycker dock att det är att överdriva lite då det inte ens finns ett bra ord för vad det egentligen är. O ena sidan vill jag bara komma hem så fort som möjligt, dra täcket över huvudet och hoppas på bättre tider men inser OCH vet ju direkt att så fungerar det inte, för att det inte ska kännas som att man vill dra nått över huvudet så måste man tyvärr göra något åt det själv. Tungt det där, att måsta göra allting själv eftersom att man inte gärna kan skylla på någon annan tillfällen som dessa. NU ÅKER JAG OCH JOBBAR LITE FÖR LÄNGE MEN HOPPAS ATT DET GER MIG MER TILLFREDSTÄLLELSE ÄN ATT SITTA HÄR OCH SKRIVA SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0